Известие

Collapse
No announcement yet.

ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА ЕЛ.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА ЕЛ.

    123
    Last edited by shpicarkata; d.m.y г., 19:48.

  • #2
    Модула за светлините, прозорците и централното е зад жабката. Една бяла кутиика с две големи букси. Препоръчвам ти да си вземеш цялата кутиика от някоя морга заедно с кабелите. Предполагам за Алфа 147 говориш? Аз лично 156 без халогени не съм виждал.

    Тази кутиика е умна кутиика и за това ти препоръчвам да си я набавиш оригиналната която примерно като си пуснал халогените и след това изгасиш колата при следващо палене не се пускат отново. Демек не ги помни, че са включени. Много готино решение против забравяне, че са включени може да ти спести неприятности с полицаите. Иначе ако си го направиш сам с обикновен ключ трябва да си ги спираш сам.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от shpicarkata Покажи съобщение
      Моля за малко помощ.Предварително се извинявам защото сам почти сигУрен че не трябва да пускам нова тема но съм много затруднен.с инсталацията на фарове за мъглал.Значи монтирал сам ги на бронята сложил сам си и второто копче.интересува ме сега имали си инсталация или трябва да пускам нова.според мене трябва да има до някаде защото има място със бушони.чел съм че има някаде реленце но ме интересува след него ли трябва да пускам жиси до халOгенките или....... прEдварително благодаря на отзOвалите се
      Не е лошо малко да наблегнете на правописа! Това показва уважение към събеседниците Ви, още повече че очаквате от тях да Ви отговорят!
      Сега на въпроса Ви, ако до предният ляв фар (страната на водача) има куплунг значи инсталация съществува.
      Между двата халогена има свързващ кабел който минава под бронята в най-изпъкналата и част. Този кабел е с три куплунга, два за халогените и един който е към куплунга за който споменах по-горе. Куплунгите са различни и не могат да се объркат местата им (системата е дурако-устойчива). Моят съвет е първо да проверите дали зад левия фар, от общия сноп кабели има свободен куплунг. Ако има значи всичко си е на мястото и е plug&play
      Have A Nice Day
      o/_______\o
      (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
      []=о===о=[]

      Comment


      • #4
        123
        Last edited by shpicarkata; d.m.y г., 19:48.

        Comment


        • #5
          Ми пооогледай се колега отпред за кабелите,другите колеги вече конкретно те упътиха.Алфа 156 без халогени има и ако несе лъжа са от първите модели и са на 1.6 мотора,че на по-големите мотори несъм виждал да нямат но може и на други да няма.
          Mercedes W202 - 200kompressor 99'
          Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
          Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от shpicarkata Покажи съобщение
            извинявам се за правописа и щом съм помолил за помощ значи уважавам всички във форума.ALFATA e 156 и заводско е без тази екстра.В снопа които е отляво няма букса всички кабели отиват към фаровете и мисляче към перката а кабел в бронята нямам.Ако някои може да ми каже от каде да пусна захранването и да търся ли уригинално реле което предполагам се слага зад жапката и изобщо как да продължа с инсталацята.
            Колега по мое мнение е по добре да си ги прекараш не по оригиналному, и да избегнеш преминаването на жици през въпросната бяла(или черна) кутиика дето е зад жабката, щото може да се видиш в голямо приключение, освен че тия кутии са няколко типа в зависимост от това колата с колко джамци ел. е и прочее, 156 има 4 различни снопа инсталации(поне досега толкова съм видял и свалил, може и повече да са - като имаш впредвид че говорим само за бензинови 156) и куплунзите им са различни на кабелите под таблото, и тия от него назад към врати, стопове багажник и прочее.......за да го направиш като ората трябва да запретнеш доста мокет, да махнеш някой прагове, и да си доста вещ с жиците и кабелите......
            На твое място бих ги вързал с един +, едно ключе, и нещо от сорта, но това си е моето мнение.......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              123
              Last edited by shpicarkata; d.m.y г., 19:49.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от shpicarkata Покажи съобщение
                Моля за малко помощ.Предварително се извинявам защото сам почти сигорен че не трябва да пускам нова тема но съм много затруднен.с инсталацията на фарове за мъглал.Значи монтирал сам ги на бронята сложил сам си и второто копче.интересува ме сега имали си инсталация или трябва да пускам нова.според мене трябва да има до някаде защото има място със бушони.чел съм че има някаде реленце но ме интересува след него ли трябва да пускам жиси до халугенките или....... придварително благодаря на отзувалите се
                Извинявай, ама с тоя правоопис срамиш отбора и марката
                По принцип трябва да има пуснати жици - ако ги има куплунзите за халогените, значи има

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                  Извинявай, ама с тоя правоопис срамиш отбора и марката
                  По принцип трябва да има пуснати жици - ако ги има куплунзите за халогените, значи има
                  не мисля че въпроса ми е за правописа,а още повече какво общо има тои с отбора и марката. но все пак мерси че се включи (положително) А жици има куплунзи също
                  но от там накаде
                  Last edited by shpicarkata; d.m.y г., 22:05.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от shpicarkata Покажи съобщение
                    не мисля че въпроса ми е за правописа,а още повече какво общо има тои с отбора и марката. но все пак мерси че се включи (положително) А жици има куплунзи също
                    но от там накаде
                    Ami намираш бутона, релето, фаровете, ... и само ги включваш. Това става обаче само ако са оригинални. Иначе е гадно. Търси втора употреба от моргите
                    А колкото до правописа - ами хубава марка и кофти правопис звучи зле все пак

                    Comment


                    • #11
                      ок.123
                      Last edited by shpicarkata; d.m.y г., 19:49.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от shpicarkata Покажи съобщение
                        ок.значи сложил съм фаровети,копчето,а релето каде е,какво да търся.Под жапката имам една синя и 1 жълта букса а над тях има нещо сигурно реле незнам.та от куплонга излизат много жици дали някои знае коя точно по ред и стълб да мога да ги проследя МНОГО МЕРСИ ЗА ПОМОЩА НА ВСИЧКИ


                        Започни да пишеш на български!
                        Виж книжката къде седи

                        Comment


                        • #13
                          оправих се мерси

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от shpicarkata Покажи съобщение
                            оправих се мерси
                            Със здраве да си ги ползваш

                            Comment

                            Working...
                            X